StiligeCecilie Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1717529#bilder Takker for link =) Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Ser kjempe fin ut den der :) Kult med jenter som liker å drive med bil! :D Senking og div har du tenkt på da? :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Ser kjempe fin ut den der :) Kult med jenter som liker å drive med bil! :DSenking og div har du tenkt på da? :D Den er jo allerede senket. =) Har ikke funnet ut hva slags fjærer som er på den ennå. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Ja, nå har vi fått montert mine høyttalere i hattehyllen! Det var ikke så lett det, for nakkestøttene var jo helt i veien, hehe. Så vi måtte ta ut hattehyllen for å få skrudd i høyttalerne også trikset litt med nakkestøttene etterpå. Som man kan se utifra bilde nr 2, så ligger hullene til nakkestøttene ganske nært høyttaleren. Derfor ligger foten på nakkestøtten og presser mot gitteret på høyttalerdekselet. Men, er jo bedre det enn at den ødelegger membranet på høyttaleren. Så har jeg fått byttet til meg en forsterker og det var rattet som røk med i byttehandelen. Så nå må jeg bare få bygget en kasse rundt sub'en, så har jeg komplett anlegg. Ja, også må jeg få loddet jallamekkingene til Olav... ;) Det er som regel jeg som må lodde siden jeg har loddeerfaring fra GK Elektro. :angelsmili: Ellers ønsker jeg meg hvite blink til jul! :D P.S. Tusen takk til Olav! Kjempeflink og kjempesnill som hjelper meg :D Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Yes, får se om vi ikke får skaffet strømkabel og slikt i dag, så vi kan koble opp pioneer coaxial høyttalerene på forsterkerens rear output. Fremre output blir vel enten å kjøre en kanal per spole, eller å bridge det. Må finne ut specs på hvor lavt i ohm den forsterkeren kan gå. Regner med det blir en kanal per spole, men time will show. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hvorfor tok du ikke di i døreren forran?:P de passer jo rett inn:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hvorfor tok du ikke di i døreren forran?:P de passer jo rett inn:P Nei, det gjør de absolutt ikke! Hvis du mobber dem fordi de er små, så fy fy.. :P Men jeg fikk med høyttalere fremme i dørene. Jeg gidder ikke skjære hull til 6x9'ere i hattehyllen iallefall.. :P Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Stilig bil det der. Hvorfor kan ikke jeg også få ei dame som føler for volvo?? Er jo bare BMW som står i hue på dem her nede:( Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Stilig bil det der. Hvorfor kan ikke jeg også få ei dame som føler for volvo?? Er jo bare BMW som står i hue på dem her nede:( Vel, jeg tror ikke SC elsket Volvo før hun møtte DaB og meg... Vi har drevet med litt propaganda og hjernevasking det siste halvåret! :D Er mye BMW-fjortiser her også Fighter... Når tar vi sikte på å fikse den eksosen din? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Stilig bil det der. Hvorfor kan ikke jeg også få ei dame som føler for volvo?? Er jo bare BMW som står i hue på dem her nede:( Det er sant som Colli sier.. :P De har nå ikke prøvd å påvirke meg med vilje da, men når de snakker om det 24/7, så blir man påvirket... :P Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Ok, operasjon propaganda starter i morgen =) Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hvor store var de da? var de 4''?? jeg fikk 4 rett in! åå 6x9 bak blir bare streeess:P tok med faen en hel dag med klippern:P hehe Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hvor store var de da? var de 4''?? jeg fikk 4 rett in! åå 6x9 bak blir bare streeess:P tok med faen en hel dag med klippern:P hehe Hei, det er nok 6.5" Pioneer høyttalere. Vi kjøpte de og brukte de i Hyundai Accenten (1995) som SC solgte for å kjøpe seg Volvo 240. Solgte videre Hyundaien med Boschmann høyttalere fra clas ohlson :p Regner med SC og Colli vil poste en del bilder her i morgen, fra dagens arbeid. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Jeg poster nå i dag! :) Sikringsholder + en haug med ukjente kabler med jallakabelsko. Motorrom (her var det skitten sa jeg) Kompressor til luftfjærer (funker ikke) Det var -2 grader og vi skrudde utenfor meg... Dere får vri hodet 90 grader da jeg ikke husket å snu det. Nå har SC anlegg, w0h0! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Tusen takk, pusane Olav og Colli ;) <3 Jammen er dere snille some gidder å hjelpe meg! :D Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg