Zimmern86 Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 var litt uheldig, da jeg skulle åpne muttern til vindusviskeren. Åpnet opp pansere, dro opp armen på vindusviskeren, og jeg måtte så inderlig på toaletten, dermed smalt jeg ijenn panseret, mens viskeren sto opp under pansere, dette resulterte i at vindusviskerarmen knakk rett av.(komiskt, men Jæ*li synd) Noen som vet hvor jeg får tak i en ny en? Biltema? Evt. hva koster en slik ny "arm"? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 hahahaha! godt jobba! hehe! får vel hos møller? Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 ja æ veit, men d hasta så at æ trudd æ sku gå på veggen=p tenkt på en "midlertidi" vindusviskerarm på biltema, vis dæm har da? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 sjer at på biltema så har dem en såkalt reservevirskerarm, koster 40,- vil denne passe til Audi da? skal jo ikke være noe forskjell for bil til bil? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 vet ikke sikkert... jeg brukte samme viskere på audien som jeg hadde liggende fra tidligere innkjøp til golfen... så armen bør jo være akkurat like lang, + samme feste til viskerene.. tror det skal gå da. du mener de stål armene som er skrudd fast i bilen? Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 ja hele arma må æ ha, fra der æ sett den ned, skrur opp muttern, slenge den neddi, skrur ijenn. har problema med å få løs muttern, tørr ikke å dra til så hardt, tilfeldi æ ødelegge gjengan på muttern!? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Da har jeg snakket med Møller bil og ny vindusviskerarm vil koste meg 430,- Tar heller å gjør det fra møller istede for biltema. Biltema har my bra å må som e crap, satse ikke på dem når det gjelder ny v.viskerarm. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 problem løst? Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 jepp, problem løst=) Håper været holder seg imorgen, slik at jeg kan kjøre til møller=) !Case Closed! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sYmpoZiuM Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 gudd gudd:) Siter Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro Audi A3 1.8T Ambition Golf 3 1,6 GL ...solgt... Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg