gakken Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 I går lørdag 24. november kjørte jeg gjennom gata i Trysil, min hjemkommune, med min Impreza, da stod det en rød Mazda 323 GT-R parkert utenfor en pizza-rasturant\utested (Bøe's). Måtte jo glane litt, så jeg kjørte forbi et par ganger. Bilen så veldig strøken ut. Men jeg fikk selvfølgelig hverken tatt noen bilder eller skilt nummer. Noen her på forumet ? Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Jeg så den jeg også! Svart? Var GROM lyd i den iallefall:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gakken Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Noop. En rød en. Vet det går en GT-R look-a-like i trysil, men det er bare en helt vanlig 323 med jalla eksos. Ser skikkelig shabby ut.. Siter - '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5 x '97 VW Caddy 1,9D x '93 Subaru Legacy Turbo x '95 Subaru Impreza GT x '89 Nissan Laurel 2,8DLX x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg