summit86 Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Hvor kjøper du senke settet fra? Anbefalt innpress for at det skal se bra ut me felgene. jeg har kjøpt prikk lik bil som deg. Siter --------------------- ¤Audi A4 1,8 TQ¤ BMW 320i E36 Volvo 740 VW golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Hvor kjøper du senke settet fra? Anbefalt innpress for at det skal se bra ut me felgene. jeg har kjøpt prikk lik bil som deg. Senkesettet får du kjøpt hos http://www.eyecandyracing.no Mener settet kosta rundt 6 lapper inkl mva... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Likte bildet av avataren din, ser ut som samme felger som eg sitter å lurer på, noen slike lorinser som ser ut som en turbo.. Har du større bilde av denne avataren din, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Likte bildet av avataren din, ser ut som samme felger som eg sitter å lurer på, noen slike lorinser som ser ut som en turbo.. Har du større bilde av denne avataren din, Orginalen felgen som j skal ha replica av, heter SLR McLaren (også kalt Lorinser LM6), der felgen ser ut som en turbo som du sier, med skovl/vridde eiker... En litt dårlig PS modd av bilen med felgene på... tror det blir bra med felgene og vmaxx settet... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Da har j bestemt meg for hvilke felger det blir på passat`n, å disse blir bestilt i mars måned... Er noen felger fra "Lorinser", eller lettere sagt replica felger, i størrelsen 8,5 x 19... I tillegg driver j på å skal fjerne bakruteviskeren og emblemene, for å få en mer clean bakluke... Må bare finne en erstatnings-propp for viskermotoren i bakruta! Vmaxx senkesett, justerbart, blir snart bestilt også... Pen bil du har:) Omtrent helt lik min egen..Ang senkesett, så får du det for 4900,- på V-Maxx.no. Meeen, ang felgene dine. Du er helt sikker på at 8.5x19" frem går på? Prøvde med mine nye felger igår, det er Keskin KT4 8.5" frem og 9.5" bak. Relativt god plass frem, men kunne IKKE hadd større felg, desverre. Enda trangere var det bak, men med litt justeringer bak så går det. Er ET 35 på Keskin felgene mine..Ville prøvd de før du betaler masse penger for de:) Bare et tips. Lykke til videre, har et meget bra utgangspunkt her. Kommer til å følge med.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Noen nye bilder av bilen, tatt med noe annet enn mobiltelefon... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Vurderes solgt, grunnet overgang til større stasjonsvogn...! AutoDB.no Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 fader meg fin passat altså har skikkelig lyst på en sånn Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 fader meg fin passat altså har skikkelig lyst på en sånn Er bare å kjøpe det vettu! Hehe... Er jo en super bil, men trenger sårt mer/større baggasjeromsplass...! Pris kan evt diskuteres, men kun ved hurtig avgjørelse! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Vurderes solgt, grunnet overgang til større stasjonsvogn...! AutoDB.no damn damndamn skal du ha med deg hele innboet når du skal på tur eller? :roll: Får vel ikke større stv annet enn disse SUV ene. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 damn damndamn skal du ha med deg hele innboet når du skal på tur eller? :roll: Får vel ikke større stv annet enn disse SUV ene. Hehe, nesten hele innboet... Trenger sårt bedre plass, så en litt rimeligere og større stv må nok til, hvis ikke får j bare kjøre passat`n... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Da ligger bilen på Finn.no også... FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crime Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Vanvittig fin bil det dærre. :) Var det ingen problemer angående lån i banken da? siden den var skulle hentes i tyskland? Siter [o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip) [x]Vw Passat TDI *KNUST* [x]Opel Astra F SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg