Bug Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Hey.. Noen her inne som har noe info om hvordan i svarte en viftereim på Bmw 520i 24v motor skal tres? Den røyk for meg her og fikk ikke sett hvordan den stod.. Kan det finnes noen bilder på nette om hvordan den skal stå? og må jeg demontere mye for og få den på? Tar i mot alle svar siden jeg trenger bilen på veien så fort som fy :P:happyhappy: Siter - Bmw 525i 88 mod = Solgt - Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies Live to rock, drink and fuck. Mess with the best, die like the rest :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 E39? M52 motoren? Mulig du ser det her? Var flere reimer, men tror dette er rett. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg