JiNgZip Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Heisann Her en dag så skulle eg bytte skiver på instrumentene i dashen, og klarte å gjøre det virkelig store; Skulle nappe opp nålene, og fikk opp alle smertefritt, UNNTATT nåla til turtelleren. Den klarte eg å slite fjæra på angry2 Snakket med NorskSpeedometerservice, og de skulle ha rundt en lapp + moms for å fikse det. Så hva vil egentlig svare seg? å få tak i ny dash, som eg då vel må ha i vognkortet, eller å få det reparert? På forhond takk Øystein Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 bare skaff ny dash (om du mener bare instrumentpanelet) hoggeren kan umulig ta så mye og km og sånt er jo digitalt så km blir ikke feil ?=) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Kilometer lagres i instrumentet, så den vil bli feil. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Ja var det eg og mente... Men hvor mye må betales for å få det stemplet inn i vognkort om eg velger å få tak i nytt da? Mvh Øystein Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Ja var det eg og mente...Men hvor mye må betales for å få det stemplet inn i vognkort om eg velger å få tak i nytt da? Mvh Øystein Stemples i vognkort, hvorfor? Ta med det gamle instrumentet og det nye til noen som kan justere, så justerer dem det rett for deg.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Angående stemplinga var det for å få det i vognkortet at det var byttet. Men såg litt på det nå i kveld, og ser ut til at det går an å bytte over selve turtellerklokka, så får vel bare få tak i en ny dash og flytte over fra:) Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Bytting av speedo til et tilsvarende skal vel ikke inn i vognkortet? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Trodde det eg, men da har eg vell tatt feil;) Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg