joffen84 Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Hei jeg har en 90mod golf 2 1,8l med monojetronic (tror jeg det heter) bilen går fint når jeg kjører, litt høy tomgang! men i det siste vil ikke bilen slå seg av. jeg tror dette skyldes noe feil på det elektriske fordi ladelampen og oljelampen lyser akkurat som når tenningen er på, jeg har byttet ut den elektriske delen på tenningslåsen og dette hjalp ikke er det noen som har noen tips til hva som kan være feil? feilen ble løst etter en tur på verksted, en ledning fra batteriet hadde kontakt med et lysrele, det er vistnok en svakhet i slike reler at motoren kan få strøm gjennom de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 jeg har det samma på golfen min:S bare at min ryker som fa'' når jeg slår den av:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg