pinkerton Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Hei Vi vurderer å kjøpe en GTI 2000 mod med 150hk. Er det noen som kan anbefale hva jeg skal se etter? Noen som kan fortelle om de har hatt mye problemer med den? Eller om det er en bil som går som en klokke mil etter mil? På forhånd takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Ville sjekket girkasse... Ellers er det jo mange ting man generelt ser etter, alt av el utstyr.. drivverk, motor etc. I utgangspunktet driftsikre biler, men håndteres ofte av folk som er glad i å gasse litt... Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 pinkerton skrev: HeiVi vurderer å kjøpe en GTI 2000 mod med 150hk. Er det noen som kan anbefale hva jeg skal se etter? Noen som kan fortelle om de har hatt mye problemer med den? Eller om det er en bil som går som en klokke mil etter mil? På forhånd takk for svar. motormessig ved jeg ikke så mye om, men ang rust osv kan du sjekke inni hjulbuer og bak på bakluka om du ser noe der. dersom du skal se noe i motoren kan du selfølgelig sjekke girkassa om den er tight og fin. om den ikke er det kan det være slark der. dersom det er det burde du la være. er servicene fulgt opp? Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 fortsatt gammel tråd. Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg