Mannie Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Hei. Har akkurat kjøpt meg ny bil, det ble en Bmw 318is coupe. Hadde et anlegg fra min tidligere bil som består av: - 2x JBL 1600w subelementer - 2x Ma Audio monoblokker - 1x Optima batteri Det er ikke nedfellbart midtarmlene baki, så jeg lurer på om det er noen som har noen erfaring med kassebygging i denne type bil. Kassen skal bli bygd for å lage mest mulig trykk. Noen erfaringer eller tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Lag båndpasskasse med port(ane) opp i hattehylla. Men eg veit ikkje om bassene dine passer til ei båndpasskasse og kor stor kasse du trenger Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mannie Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Hvis jeg skal bygge en båndpasskasse... Subbene trenger ca. 53 liter hver, vil det si at jeg må bygge et kammer på 106 liter? Er det trykk kammeret som skal være 106 liter, eller skal hele kassa totalt være 106 liter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Du må få noen som kan å simulere på elementer til å regne ut kasse til deg hvis du skal ha båndpass. Og så det er sagt er både bassrefleks å lukket ubrukelig i denne bilen, så anbefaler båndpass selv om det er vanskeligere å få til kasse. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Det er 3 typer basskasser: Lukka kasse Bassreflekskasse (basselement og bassport(ene) går ut av kassen Båndpasskasse (basselementet er inni kassen og bassport(ene) går ut av kassen) Dei 3 typene av kasser trenger forskjellige kassevolum Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg