Zimmern86 Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 ble stoppet av sivilpoliti da jeg var ut og kjørte, jeg lå rett bak mondeon, og den kjørte så Ba*na sakte, men jeg lå bak den ca 1 kilometer, helt til det kom en 50 sone, på langstrekka dro jeg på, kjørte forbi den, og tenkte, det dær e jo egentli sivilbila dæm bruke, så æ bremsa ned til 50 ijenn. da jeg svingte av, og stoppet, kjørte bilen etter, han kom bort til meg og bla bla bla. slapp heldivis bot, men ble loggført. politiet sa da at neste gang jeg gjør noe "ulovli" kjører for fort, så viser de ingen nåde. det jeg lurte på hvor lenge jeg blir loggført? har hørt at etter 3 dager så blir jeg slettet fra loggen. noen som vet eksakt? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 er vel ikke ulovlig å ta forbi kjøring av "saktegående" kjøretøy dersom sikten er god og forbikjøringen utføres rolig Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Det blir skrevet i journalen at du har blitt stoppet der og da osv samt dine personalia. Loggføres i PO, etter det jeg kjenner til. Men jeg kan vanskelig se at dette kan brukes mot deg ved en senere anledning sålenge de ikke skrev en anmeldelse på deg? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 ble ikke anmeldt nej, bare "loggført" som han sa! ble for ca 3 år siden loggført av en annen politi og da sa han at den loggen blir slettet etter 3 dager. men vis jeg kjørte bilen innen de 3 dagen og gjorde noe som bryt trafikkreglene så sku æ få svi.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Tull og tøys... Det blir muligens registrert i PO, hvis han ikke bare ville "skremme" deg til bedre oppførsel (etter hans skjønn), og driter i å registrere noe som helst. En registrering i PO blir i og for seg stående helt til noen sletter den, men så lenge du ikke anmeldes for det, er det ikke verdt mer enn en indikasjon på at du er glad i å dra på litt - sannsynligvis ikke dét engang. Så du trenger ikke å bekymre deg noe særlig for at det skal kunne brukes mot deg ved en senere anledning ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 meget godt å hør=) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg