myst84 Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Hei Var på bilmessa for et par uker tilbake og der hadde DTE Systems stand med tilbud på chpping. Var litt fristende, men siden jeg ikke er kjent i markedet, ville jeg undersøke først litt. Noen her inne som har erfaringer med det firmaet? De virket seriøse. Er det eventuelt andre steder dere anbefaler for chipping? (info om bilen i signaturen) Siter Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Eneste erfaring jeg har er en 02 BMW 320 DAT som ikke klarte avgasskravene på EU kontroll. Måtte koble fra chipen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myst84 Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Ja vel? Kan du utdype det litt mer? Var det feil fra firmaet sin del, eller kompatibiliteten mellom chippen og bilen? Hvordan ble kjøreegenskapene til bilen etter chippingen? Siter Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Utførte bare en EU kontroll jeg. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myst84 Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Skjønner. Bilen min skal inn til service snart, kanksje jeg bør vente til jeg er ferdig med den. I mellomtiden prøver å jeg finne gode butikker som utfører til en rimelig pris. Siter Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg