kansel Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 tror kanskje jeg har noe lekasje bak dashbord. i går fikk jeg en rar surklelyd på venstre side (sjåførside) varte i et min (tror gjerne vifta gikk da) så ble den borte. dugger da fortsatt enormt på venstre side. så any ideas? eller skal jeg bare skru ut hanskerom og hele skjiten for å se om jeg finner no :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattaboy Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Jeg har problemet med at det dugger ekstremt på frontruten, men varme er det nok av.. kan det være slanger/rør som har hoppet av forgreiningen under dashbordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kansel Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 samme her. nok varme og mye dugg. minker også kjøleveske hos meg. men kan ikke se noen lekasje under bil eller fra motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg