Junior High Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Noen som har noen gode råd til min lille søte golf sport?? jeg har selv noen planer for den men vil gjerne ha ideer fra dere også.. Bilen er forøverig senka, det er ikke akkurat så lett å se på bilde men i virkeligheten ser du det med en gang at den er senka.... håper dere har noen ideer Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Det vil komme flere bilder... her kommer et.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Personlig liker jeg mono visker (Bonrath), DTM speil eller M3... smak og behag, selv skal jeg ha M3 og ja jeg veit at mange ikke liker det ;) Toning av rutene (ikke helt sort) Feite felger Alu tanklokk enkle lykter i grillen Ville ikke gjort så mye mer, Less Is More ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Det er noe sant jeg har planer om også vil jeg ha emblem fri grill Her er forresten et bilde til;) Ps: jeg skal ta av det der refleks greiene er bare ikke komt så langt Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Fin bil da!, digg med 88 dører :) legg ned viskern bak... Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 ting jeg ville gjort: * 16V antenne / fjerne den på skjermen * Fjernet merker på bakplate * emblemfri grill med bare 2 lykter / evnt lakke merket i bilens farge * Effektpotte * senket mer * Felger * Hvite blinkere / grøftelys * kappa girstanga litt * sorte tepper inni * ratt dette var ikke for å klage på bilen, for den var fin ja :) men bare ment som gode råd...var iafall noen ting jeg ville gjort! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Det er sorte tepper inni det er bare ikke med på bilde. Dette er bilder den tideligere eieren har tatt. Har ikke tatt bilder selv men det kommer.... Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Hvorfor har du det bildet til venstre ? Eier du den også ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 den røde på avataren stod jo til salgs for ikke lenge siden den...hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Det er vel forbildet hans da:) skal få sin like hissig å fet:) Håper han har feit lommebok:) 10hi :D Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Det er nok bare forbildet mitt ja. fikk ikke til å forminske bilde av min bil så måtte ta et annet.. Nei min lommebok er ikke feit heller mager ;) Her er et siste bilde av bilen.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg