Tandis1 Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Det er INGENTING som heter sprøyteparkel mer.. har faktisk diskutert om det der med mange.. trudde også det var forskjell Bead-lock og BossCat har helt rett.. Sprøytesparkel finnes, men brukes veldig sjelden fordi den trekker til seg fuktighet.. Slipe fyller derimot, det blir brukt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pi0neer Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 nånå.. vet nu sjøl at æ har rætt så e ikke så nøye Siter I Feel Need For Speed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy8 Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 nånå.. vet nu sjøl at æ har rætt så e ikke så nøye hmmmm......... var innom mekk og handla noe piper som var på tilbud, å borti hylla så sto det en boks 1kg eller noe med SPRØYTESPARKEL...så det finnes ikke altså? tror merket var PRESTO om eg ikke tar feil... Siter min prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/204371-chevy8-camaro-nova-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 hmmmm......... var innom mekk og handla noe piper som var på tilbud, å borti hylla så sto det en boks 1kg eller noe med SPRØYTESPARKEL...så det finnes ikke altså? tror merket var PRESTO om eg ikke tar feil... Du vet, det er jo ikke sikkert at utvalget og tilgangen på info er så veldig bra der oppi Sameland da ;) Men han kan jo alltids ta en telefon til DPC (Du Pont, Spies Hecker, Standox) AKZO (Sikkens, Lesonal) BASF (Glasurit) og høre med dei, så får han nok vite at det produktet fortsatt eksisterer, men at det er ytterst sjeldent at noen bruker det på profesjonelle lakkverksteder Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg