thoomaas Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Hallo Jeg driver å monterer anlegg i min golf 2. Har nettopp montert inn 2 6*9 i hatthylla og 2 4* i frontdørene. Også nettopp motatt en subwoofer på 300w og 4 ohm. Jeg sliter ganske økonomisk nå, så derfor tenkte jeg å koble subben direkte til spilleren. Jeg har brukt opp alle høyttalerinngangene på spilleren. Men har RCA utgangen ledig. Er det mulig å koble en subwoofer direkte på RCA utgangen ? evt hva heter kablen jeg trenger ? Beklager alt unnødvendige infoen ;) Håper på raskt svar MVH Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 uten egen forsterker på subben? :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoomaas Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 ja, midlertidig løsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Kommer isåfall til å funke dårlig hvis du har alle andre elementene på spilleren og. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brother Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 du kan hværtfall ikke bruke en inngang da denne ikke gir noe ut. kjøp deg en billig forsterker på netthandelen og brokoble den. en jeg og en kamerat kjøpte nettop en for og innstalere i søsteren hans sin bil og den spiller helt greit for prisen 300kr. var en proson 2 kanals brokobar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 sjelden jeg anbefaler proson og andre drittmerker, men ja.. koble den subben på spillern og svi den :p kommer aldri til å funke ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Jeg har brukt opp alle høyttalerinngangene på spilleren. Det er utganger, ikke innganger. Signalet går fra cd-spilleren ut til høyttaleren, ikke motsatt :) Men har RCA innganger ledig. Igjen, utganger ikke innganger :) RCA-utgangene gir ut lavnivå-signaler, med andre ord signaler som blir nødt til å forsterkes opp veldig mange ganger før de er sterke nok til å drive en høyttaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoomaas Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Beklager! Mente RCA utgang, ikke inngang ;) Alså, det er bortkasta å prøv å koble på en sub på RCA utgang ? Er litt fersk når det gjelder slikt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 dropp det! Du må ha forsterker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoomaas Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Denne forsterkeren burde vel holde? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331578 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Absolutt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg