TLW85 Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Skal chippe min 99 mod 1.9TDI 90HK passat, det ikke pumpedyse motor. Hvilken chip anbefaler dere ? Post gjerne link der jeg for kjøpt den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 det beste er vel å dra til norsk bildelesnter for å få jobben gjort. da blir alt riktig justert og bilen får et helt annet drag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Halla, har du chippa din passat TDi på norskbildelesenter eller? Hvis ja, hvor mye betalte du? det beste er vel å dra til norsk bildelesnter for å få jobben gjort. da blir alt riktig justert og bilen får et helt annet drag:) Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 min var chippet når jeg kjøpte bilen.. mener det er rundt 5 lapper på norskbildelesenter.. det er ingen jalla chip,men full pakke der altså:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 OK, er motoren din 90 eller 110hesters originalt, hvor mye hp/Nm har den nå? Hva er motorkoden? Vedr forbruk av diesel, hvis du har kjørecomputer, kan du gi meg litt info? Takk !!! Så hva er jallachip da? Sånne diesel-box'er? Hehe min var chippet når jeg kjøpte bilen.. mener det er rundt 5 lapper på norskbildelesenter.. det er ingen jalla chip,men full pakke der altså:) Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nasonex Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Jeg har en DTE chip på min 110 hester. Fungerer UTMERKET :) Det er en boks du plugger inn. Er storfornøyd med resultatet etter jeg monterte den. Jobben var gjort på 15 minutter. 1 ledning på luftmengdemåleren og resten plug and play. Siter [TEAM SUMMER SUCKS] [-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk. [-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Husk og betale avgift for den ekstra effekten da! hehe Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Jeg har en DTE chip på min 110 hester. Fungerer UTMERKET :)Det er en boks du plugger inn. Er storfornøyd med resultatet etter jeg monterte den. Jobben var gjort på 15 minutter. 1 ledning på luftmengdemåleren og resten plug and play. OK. Kjøpt i Norge eller Tyskland? Pris? Hørtes ut som BSR sin PPC box. Husk og betale avgift for den ekstra effekten da! hehe Aldri i livet!! Betaler nok til slipe staten fra før av!!! Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nasonex Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Kjøpt i Norge. vet ikke sikkert hvor. Jeg fikk den med når jeg kjøpte bilen. Siter [TEAM SUMMER SUCKS] [-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk. [-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg