sugekopp Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Noen her som eier den? Hilsen en svart impreza Gt. (flax for deg at jeg kun har 1. 4 og 5 giret igjen på kassa:) hehe) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 det er en illsint liten sak...hehehe Har sett han flere ganger.. Hva han har under panseret er jeg ikke sikker på..jeg har hørt om det..men er usikker..det fløtter seg ihvertfall helt greit.. pen bil er det..!! Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Joda fløtter seg greit nokk til å være så liten:) men er langt i fra det sprekeste... greja er at jeg bare har 1 4 og 5 giret på prezan etter ras.... hadde jeg hatt 3 giret hadde det vært litt mere morro med å legge han ogjen bak meg:) haha:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 (flax for deg at jeg kun har 1. 4 og 5 giret igjen på kassa:) hehe) Har denne kommet i oppdatert versjon? :O Var vel helt sikkert en 1.8T Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg