Gaahl Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Har en 87 mod 240 stv. Lurer på om det er noen smarte hjerner her som kan hjelpe meg med ett lite problem? Fikk ett lite problem her for en uke siden. Bilen døde plutselig for meg her. Det hørtes ut akkurat som den fikk for mye bensin eller noe. Bilen kvaltes og ble stående. Fikk start på den etter noen min. Men etter jeg hadde kjørt i 5 min så hørtes det ut som at ett jetfly fløy over bilen! Men lyden kom fra motorrommet ? Har kommet fram til at det sannsynligvis var kondens i forgasseren som gjorde at den stoppet. Men den "fly" lyden ? Hva er det for noe ? Vet at det kanskje ikke er nok opplysninger. Men viss noen har en liten anelse hva det kan være så hadde jeg vært takknemelig for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Det er ikke en diger eksoslekkasje du har? Lekkasje mellom topp og manifold? Manifold og grenrør? Hull i røret til EGR-systemet (det som går fra eksosmanifolden, og rundt bak toppen)? Har opplevd at sistnevnte har rustet i stykker. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaahl Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Har skjekket det ut. Men det er ikke det. Det som er det rare er at når den ikke står i gir, så er det ikke den "fly" lyden. Men når jeg setter den i gir og gir på så kommer den lyden ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Girkasse? :P Kan hende du har litt slitte lagre eller noe i girkassen din, da får man gjerne slik lyd. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg