Gå til innhold

Min Hartge Cooper S

Ranger emnet


scanspeed

Anbefalte innlegg

Dere får prøve å kansellere bestillingen på ALTA CAI hos Outmotoring og sjekke med Lohen eller Mossmini om de har inne?

 

JCW luftfilter box er jo bra greier det oxo om man modifiserer den litt (fjerne flappen). Det er jo originalt da. Men synes Alta CAI ser litt tøffere ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle tro at man kunne få pengene igjen ja, men får sende de en mail og høre.. Men tror jeg vil gå for et annet filter, har litt anna snask som jeg bestilte der fra også.

 

Spørs om de har inne, så lenge de ikke har det på lager da. For det var ALTA som hadde problemer med og levere visst nok. Sant som du sier Senshi, ser litt røffere ut med ALTA enn boksen til JCW. Så litt på KN filteret, men det ser litt "hjemme" mekk ut syns jeg.

- 2008 VW Passat 4-Motion

- 1999 Suzuki GSX-600R

(X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS

(X)1990 Audi 90 20v quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

tja, større cooler hadde jo vært noe.. Stress bar har jeg også lyst på, men er det noe merkbar forskjell på stivheten på bilen?!?

 

Men har begynt å hørre en lit rar lyd nå mens kjøle vifta går, nett som et lager som er gått t hekkan.. må finne hva dette er og hva som kan være galt før jeg kjøper noe oppgraderinger tenker jeg...

- 2008 VW Passat 4-Motion

- 1999 Suzuki GSX-600R

(X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS

(X)1990 Audi 90 20v quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK... Større IC er aldri feil :op: Stress bar aka strut brace er greit for stivheten. Jeg har alle nå (upper, lower, mid & rear). Merker egentlig ikke veldig mye forskjell. Tror jeg hadde lagt pengene i andre upgrades om jeg skulle begynt på nytt. Men upper front strut brace er jo fint å ha under panseret da. GTT sin er jo helt nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært noe det ja..

 

Reiser i havet i mårå, så visst det blir noen rolige dager så går jeg kanskje amok på nettet.. Berre irriterende og ikke vite hva som kan være galt med vifte greiene.. Satse på at det er en bagatell som kan fikses på null komma niks..

- 2008 VW Passat 4-Motion

- 1999 Suzuki GSX-600R

(X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS

(X)1990 Audi 90 20v quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår