TrulsR Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 kan bli litt vanskelig med 6x9" i ei stasjonsvogn:Phar fått tilbud på infinity komponentsett til front og bak da, så d blir sikkert det etterhvert... Så langt tenkte jeg ikke denne gangen, men en finner alltids et lurt sted å plassere en høyttaler. Får jo egne kasser til slikt og ^^, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Så langt tenkte jeg ikke denne gangen, men en finner alltids et lurt sted å plassere en høyttaler. Får jo egne kasser til slikt og ^^, hehehe:P blir nok komponentsett i orginalhullene i dørene ja:P ønsker innspill om de subbene....:) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Untitled Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Skal du ha mer enn bare subwoofer? 6x9" i hattehylla er alltid fint om du ikke allerede har det. Gir et mye bedre lydbilde enn om du bare kjører med fronthøyttalere og sub :D Vil vel ikke akkurat si at du får så mye bedre lydbilde av 6x9, har bare opplevd negative ting med dette. Siter Renault Mégane 1.6 DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5" [X]Toyota Carina II [X]Volvo 740 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Vil vel ikke akkurat si at du får så mye bedre lydbilde av 6x9, har bare opplevd negative ting med dette. Kan du utdype litt mer hva du mener med negative ting? Sikker på at det ikke bare er noen innstillinger som skal til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Kan du utdype litt mer hva du mener med negative ting? Sikker på at det ikke bare er noen innstillinger som skal til? 6x9, bra lydbilde? rotete lydbilde er vel mer ordet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 ørene dine peker framover, så det er vel der du vil ha lyden i fra vel? man snur seg ikke vekk i fra m usikken på konsert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Hvis noen ønsker å ha 6x9" baki bilen så må dem få lov til det. Personlig så synes jeg det kan være greit å ha høyttalere bak for da er det lettere å spille musikk så passasjerene hører det. Når en er ute og kjører alene så fader en bare lyden frem og en kan lytte til det gode frontsystemet som er montert der. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 :P ingen som har prøvd disse elementene? noen som har erfaringer med kassse til disse??:) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 hvilke elementer? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_150_152&products_id=1839 så vist det er noen som har erfaringer med disse, så takker jeg for hjelp:) sitter å funderer på bygg av kasse:P Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 har da undersøkt litt selv, og er kommet så langt at jeg har besluttet å kjøpe 2 slike elementer, da kommer det store spørsmålet, KASSE... den skal passe inn i bilen (dekke helt i bredden) vil helst ha portet kasse, bør jeg da snu elementene? jeg synes dette ser best ut da:) noen som har peiling?? ja jeg har søkt å søkt. lurer også på kabler, hva anbefales?? Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg