garrett_T4 Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 da kommer det spørsmålet som så mange stiller: hvilke subber, forsterker å kondensator anbefales i bilen min? :P er da ikke millionær, så prislappen bør være billigst mulig:P få høre hva dere anbefaler:) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 hva er budsjettet, hva musikk liker du? hvor mye plass har du tenkt og utnytte? osv. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 helst under 10k da, rundt 8 ca. liker egentlig all slags musikk, men hører mye på rock (rammstein, clawfinger osv) er jo god plass i stasjonsvogna da:) så plass er vel egentlig ikke ett problem:P Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Forslag: US Amps XT4000D forsterker 2000W 3298,- 2 stk RE12" 598,- Totalt: 4494,- Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 =) er det bra trøkk i de RE12" da egentlig?? prisen er i å for seg ganske grei i grunn=) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 jess.. testa en sånn 12" i en kompis sin bil :) spiller høyt og pent det :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 hmm=) okai=) tviler ikke=) de er på 400w? hvor mange rms W sto d ikke på siden tror jeg:P er en stor bil da, så noe som er litt kraftigere hadde kansje vært lurt, eller? (bare tenker høyt her) har jeg igjen mere sånn lydmessig vist jeg legger i noen tusen til?? Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Jeg ville styrt unna Us Amps XT serien.. Hvertfall XT4000D. Denne koster 700 mindre enn UsAmps MD1D som er en mye bedre forsterker, står oppgitt lavere effekt, men skal love deg det er mer spilleglede i den enn XT forsterkeren. XT serien er ikke laget i USA, og virker som om kvaliteten er endel lavere også. Vil nok bli mye mer spilleglede med en MD1D. :) RE12 har jeg hørt litt av, og den imponerte til prisen, rett og slett :) Har forresten eid en XT4000D , og har nå en Usamps MD2D.. Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 forsåvidt enig i at en MD1D er bedre ja :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 hva med SE12 eller SR12? og evt hvilken forsterker? er det verdt prisspranget? tenker fortsatt høyt her:) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 kommer langt med en MD2D og 2 se10.. men kan ha det jeg kjører med nå.. 1 MD2D på 2 SX10d2.. da får du kobla ned i 0,5 ohm og det går HELT fint :) målte litt for en uke eller to siden, og spilte 145dB :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 http://www.elutstyr.no/product_info.php?cPath=149_150_152&products_id=1839 er ett par slike i 12" fornuftig, eller? Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Skal du ha mer enn bare subwoofer? 6x9" i hattehylla er alltid fint om du ikke allerede har det. Gir et mye bedre lydbilde enn om du bare kjører med fronthøyttalere og sub :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 http://www.mamut.com/dynabel/subdet299.htm med denne?? da er vel samlet pris ikke så alt for ille heller, litt over 6k til sammen:) men hadde vært kjekt å vite om folk har prøvd dette oppsettet også da:) Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrett_T4 Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Skal du ha mer enn bare subwoofer? 6x9" i hattehylla er alltid fint om du ikke allerede har det. Gir et mye bedre lydbilde enn om du bare kjører med fronthøyttalere og sub :D kan bli litt vanskelig med 6x9" i ei stasjonsvogn:P har fått tilbud på infinity komponentsett til front og bak da, så d blir sikkert det etterhvert... Siter Einseth Bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg