Erlend_90 Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 passasjer døren er helt fryst igjen og fører døren går ikke an å lukkes.. er dette normalt? noe jeg kan gjørem ed det? Siter VW Passat 2.0L 8v 94mod Steikje for ei kjerra...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Låsolje! Kjøpes på biltema etc Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Bytt bil.. Finnes vel fem seks tråder om det samme problemet her nå Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Bytt bil.. Finnes vel fem seks tråder om det samme problemet her nå Hehe... Det er vel ikke akkurat nødvendig. Dytt inn litt låsolje så tenker jeg det ordner seg. Gjorde hvertfall det for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Låsolje hjelper en liten stund, så blir det værre etterpå. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Låsolje hjelper en liten stund, så blir det værre etterpå. Tøv :asshole: Hos meg funker det hele vinteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 få tørket bilen helt å ha i låsolje, det hjelper leeengee:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
89erik Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 passasjer døren er helt fryst igjen og fører døren går ikke an å lukkes.. er dette normalt? noe jeg kan gjørem ed det? haha! akkurat det samme skjer på min, bortsett fra at da er det førerdøra som fryser igjen og pasasjerdøra som ikke vil lukkes :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Som sagt...... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg