LRD-Bakke Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Jaja det veit jeg jo tveiten =) hadde du bremsa en 2,3 innsprut ut på hjula hadde mange hester gått bort, var det jeg mente. og om du tar en gammal 2,3 innsprutmotor så er det lite sannsynelig at du bremser akkurat 136 hk i motor også, er nok noe mindre...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 får du noe sånt på hjula så går bilen ganske bra faktisk. men ang min bil så kan det jo faktisk hende dem har bremsa 140hk, for som dem sa var det visst et kjempe bra dreimoment, men uansett, driter i hester og alt det der, har vel bevist at bilen går bra så om jeg kvaler meg så er den bilen mer enn nok for meg. hjelper ikke altid med masse hk når man ikke har rektig understell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 hmmm, tokk en b23innsprut ut av en volvo 260 og hev den ned i en kadett jeg hadde en gang i tiden, leverte den til bremsing/justering og fikk 135hk på bakhjula:) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 hæ? sjukt, er vel ikke orginal da vel? sviger hadde en kadett c med 2 dobble og greier på rulle og fikk 100hk på hjula ca, men den motoren må vært stillt i fylla av de krødal'n folka han kjøpte den av. var med på bremsinga. også matet ikke pumpa nok heller men uansett trur jeg det nok var en del hk i motoren kontra hjula.. får nesten ta min til bremsing så får jeg fakta og ikke bare no preik fra folk, først sa dem jo den ikke var porta og så kom steffen raaholdt som har hatt den og sa den var porta. mye som blir sakt i bilcross, mindre som er fakta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 KlovnDaniel: Ja kan ikke du benke den og fortelle hva den yter så skal jeg vurdere å legge inn et bud på den. Jeg trenger en motor til isbilen. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 kjekt det?.hehe, er ikke redd for det, folk ser at en ting går bra uansett så jeg har ikke regnet med å beholde den så for meg har det ingen ting å si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 har ingen aning om hva som hvar gjort og eller ikke, hehe som sakt , bare satte over motoren, men så er det jo sån at denne dritt motoren gjore så jeg måtte bryte 8 løp på rad etter at den hadde godt tre feilfrie så å si da kasta jeg til slutt motoren i fult sinne og satte inn en ny av akurat samme type og den bremsa 125hk på hjula, men ikke den heller ville gå, så ble kvitt den bilen og skal aldri mere i mit liv ha volvo dritt, takke meg til 2,2 og 2,4 opel!!! Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
--Vegard-- Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Hei. Noen som har hårt om noen nye regler som kommer til året igjen? Jeg har hørt noe rykter om att det kanskje skal bli påbudt med kryss bak i buret? Noen som har hørt noe om det? Det eneste jeg har hørt om er junior til fylte 19 og kun bud på finale bilene i junior klassen alt står på bilcross.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg