*opel* Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Hei. Noen som har hårt om noen nye regler som kommer til året igjen? Jeg har hørt noe rykter om att det kanskje skal bli påbudt med kryss bak i buret? Noen som har hørt noe om det? Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaster Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 det er i allefall blidd lovt å kjørei junior til man er fylt 19 år. Siter Volvo 142 dl Prosjekt Volvo 240 Glt Bruksbilen Volvo 245 Turboo! Opel Ascona b N/A tunded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 ja det blir det nok. :) Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 ser ikke noen grunn til kryssbur egentlig. har jo klart oss fint med kun et stag bakover tidligere uten noen problemer. dyrere blir det jo også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brens Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 det blir ihvertfall påbudt med kryss i svergie. vet ikke med norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 noen endring på bud systemet?? Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 ÅÅÅ de kan ta de reglene sinne å stappe di lankt oppi...... bilcross=bilig kross? ikke med alle di jævla dumme reglene som kommer hele tiden i vertfald. må jo kåste på bilen med noe nytt vert eneste år, og komer du på løp uten, kan du dra hjem igjen og kjøper du en bil på bud så kan du ta deg faen på at den har ikke noe av det den skulle hatt, så en må faen meg ut med kr der oxo fikk en kadett på bud i år, den stoppet ikke når hoved strømmen ble brutt og bensin pumpa, måtte startes/stoppes med bryter, noe jeg ikke bryr meg en dritt om, mendet gjore de tekniske kontrulantene som titta på den dagen etter Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 hadde tekniskene vært litt slappere, heller konsentrert seg på bur, stol,belter,bremser.. sånn som det med lyd på bilene det syns jeg er høl i huet. trur jeg hadde blitt skakk i trynet om jeghadde fått i lisensen at jeg måtte bytta eksos f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 fikk en kadett på bud i år, den stoppet ikke når hoved strømmen ble brutt og bensin pumpa, måtte startes/stoppes med bryter, noe jeg ikke bryr meg en dritt om, mendet gjore de tekniske kontrulantene som titta på den dagen etter Du vil vel heller brenne opp deg selv og eller bilen din du da? onfiredevi Greit nok at regelfolka finner på mye rart, men bensin og strøm er faktisk noe som bør funke som det skal. Veldig kjedelig om bensinrøret får seg en karamell og pumpa bare mater på med bensin som tar fyr og førstemann som kommer tømmer apparatet bare for å komme nær bilen osv osv... Worst case kan hende, men lell da gut. Tenk om alle begynte(?) å fuske med velteburene sine og bare klattet de sammen? Er garantert noen der ute som sliper ned og sparkler over sveiseskjøtene sine også. Jeg regner med det ikke er røntgensjekk av bur? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 ekke røntgensjekk av bur nei, skulle kanskje vært det.. har jobbet på bilcross biler jeg aldri ville kjørt løp med selv. svigerbror som har hatt dem og han la på tjukkt med ordentlig sveis igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 etter som vi skal begyne å gjøre så mye med bila som også koster litt. så syns jeg dem også kan øke bud prisen også. Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 etter som vi skal begyne å gjøre så mye med bila som også koster litt. så syns jeg dem også kan øke bud prisen også. litt enig/litt uenig. er enig i at om man skal koste på så bør prisen øke det som det nye regelverket tillsier, men om det ikke koster så mye, sånn som om vi skal bli strengere på enkelte ting så er jeg nok enig, mange ting dem er slappe på når det gjelder teknisk kontroll. syns dem egentlig bare burde bli strengere på bur,stol,belter,bremser og sånne ting inne sikkerheten, kanskje noe innen det elektriske som ''skody '' nevner, fortsetter en bensin pumpe å pøse på med bensin under en brann smeller det nok ganske heftig, sånt trenger man ikke! håper ikke bud reglene øker pengene, for da blir ikke bilcrossen det mange kaller folkecross. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Du vil vel heller brenne opp deg selv og eller bilen din du da? onfiredeviGreit nok at regelfolka finner på mye rart, men bensin og strøm er faktisk noe som bør funke som det skal. Veldig kjedelig om bensinrøret får seg en karamell og pumpa bare mater på med bensin som tar fyr og førstemann som kommer tømmer apparatet bare for å komme nær bilen osv osv... Worst case kan hende, men lell da gut. Tenk om alle begynte(?) å fuske med velteburene sine og bare klattet de sammen? Er garantert noen der ute som sliper ned og sparkler over sveiseskjøtene sine også. Jeg regner med det ikke er røntgensjekk av bur? når sa jeg at jeg ville brenne opp? det iriterer meg at jeg skal måtte få en bil på bud som er sån og så må jeg fikse ting der oxo og jeg syns ikke en trenger relle på bensin pumpa, en trenger bare en hovedstrømsbryter som funker, for en ver oppegående sjåfør bryter av strømmen selv når det er over, og er han blitt surrete i hue av en rund tur så er det bare opp til de rundt bilen og dra den av fra utsiden, verre er det ikke... se bå den dere dumme skalle puta... har en virkelig brukt for den? jeg sitter som regel laft og kommer ikke i kontakt med buret uansett, men så om jeg gjore det, er det noen som har skalla så hart i buret at de sa nå må de ha sånne... for å ikke snakke om hvor mange stoler vi kasta det året de plutselig måtte vere fia gokjent, fants ikke noe galt med de heller, i svergje så jeg nesten ikke noe annet en sånne stoler Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 den fia polstringa er jo like hard som buret da!!jeg sitter også så lavt at jeg ikke kan komme i kontakt med framoverstrever/hovedbøyle..hva er vitsen med kryss i buret? først bør jo det bli krav i rally der det er mye større hastigheter.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 stag fra hovedbøyle til a-stople er et fint alternativ for dem som sitter lavt, heller ha et bur nerme seg så man ikke får fart på hjelmen å smeller den i døra... myk polstring og bur med ikke så alt for stor avstand til hode er jo perfekt syns jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg