titus41 Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 heisann heisann skal legge sotfilm i bilen min nå fikk en stripe av zebra bilglass. en liten stripe i frontruta. noen tips til hva jeg burde tenke på? er vell å vaske ruta godt innvendig får tilpasse filmen slik jeg vil ha den. og så ta av filmen som er limet på den og smugde til det sitter fritt for bobler og slikt ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Bare ikke vask vinduet på innsida med armor all eller noe, for da fester det seg ikke! bruk vanlig vindu-spray og tørk av med papir.. også er det sykt lurt å bruke ''feil ende'' av en isskrape eller noe mens du klistrer på filmen for å unngå bobler helt.. vanskelig å forklare da :S Du presser hvert fall ut lufta FØR det klistrer seg på. hjelp, jeg er håpløs til å forklare! haha! Aner ikke om det var til noe hjelp, men.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg