Gå til innhold

4 door med airride

Ranger emnet


HOOSIER

Anbefalte innlegg

begynte å hive luft på kadetten her i sommer, men ga opp, tar du på deg en jobb eller? hehe

trur det blir en rekord i stedet neste gang.

 

uansett så er bare den bilen din drit fett, bare venter på at du skal spørre meg om jeg kan vere sjofør på den snart, hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dæven, den Amazon'n din ser så jævli fin ut!!

Og de stålfelga dine tror jeg må være de råeste felga jeg har sett på lenge!! Har du bredda dem selv? Evt veit du hvor hvor jeg kan få bredda stålfelger på den måten i Norge?

 

Tror jaguu jeg dropper planene om Eiker 17", og satser på å bredde stålfelger til 144'n istedet jeg gitt... :-)

 

Ang. Langslaget veiv som du nevnte i 144-prosjekttråden min, jeg har hørt rykter om att Jan Widar Jahrmann på Oslo Sylinderservice stroker veiver han også.. Er jo verdt å sjekke opp... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:asshole:

begynte å hive luft på kadetten her i sommer, men ga opp, tar du på deg en jobb eller? hehe

trur det blir en rekord i stedet neste gang.

 

uansett så er bare den bilen din drit fett, bare venter på at du skal spørre meg om jeg kan vere sjofør på den snart, hehe

 

Klart du skal få være sjåfør ole...:crazysant:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven' date=' den Amazon'n din ser så jævli fin ut!!

Og de stålfelga dine tror jeg må være de råeste felga jeg har sett på lenge!! Har du bredda dem selv? Evt veit du hvor hvor jeg kan få bredda stålfelger på den måten i Norge?

 

Tror jaguu jeg dropper planene om Eiker 17", og satser på å bredde stålfelger til 144'n istedet jeg gitt... :-)

 

Ang. Langslaget veiv som du nevnte i 144-prosjekttråden min, jeg har hørt rykter om att Jan Widar Jahrmann på Oslo Sylinderservice stroker veiver han også.. Er jo verdt å sjekke opp... :-)[/quote']

 

Kjøpte felgene på finn, tror det er et mekanisk verksted

i Oslo som gjør det. Spør inne på folkevonn sida her på forumet,de vet om det.

 

Takk for tipset ang. veiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Dette skal jeg jaggu undersøke litt nærmere...

Men, hvordan er det om man blir stoppa i teknisk med slike felger? Er det avskilting og kjørenekt på stedet, eller?

Har da tilogmed opplevd å få kjeft for å kjøre med 6x15" på en Kadett C, så.... Hehe

 

"Ja, men det står 13" i vognkortet......"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det..

 

Motor info:

 

B20 som er borret 0.30.

Stål drev.

Crommoly støtstenger.

Enem H3 kam.

Grov vippebrygge tilpasset av Tor Øyvind Skinne.

Toppen er laget av Olausen motorsport i Skjeberg

med 44-38,5 ventiler og maks høvlet.

Volvos gule ventilfjører.

Kort insug.

45 Weber med store hals ringer.

Orginal eksos manifold, 21/4 rør med 2 lyd dempere.

Facet bensinpumpe.

 

RAC clutch. org.svinghjul,kasse og bakaksel.

 

Bremset 179hk i motor og 150hk på driven ved 7000 omdr. hos Affen...

 

Skal ut med motor i vinter å få balansert veivparti.

 

 

 

max høvla ? d vil seia? min er 4,5 mm

Volvo Amazon 1967.... Bygger

Volvo Amazon 1970.... krajsa

volvo 240 1990.... ombygd til grill tilhengar

volvo 240 1986.... bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Dette skal jeg jaggu undersøke litt nærmere...

Men' date=' hvordan er det om man blir stoppa i teknisk med slike felger? Er det avskilting og kjørenekt på stedet, eller?

Har da tilogmed opplevd å få kjeft for å kjøre med 6x15" på en Kadett C, så.... Hehe

 

"Ja, men det står 13" i vognkortet......"[/quote']

 

Tror nok du sliter litt hvis du blir stoppet med

disse ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sunaas hjulservice, de gjør al type jobb med felg.

bredder, flytter senter osv....

Den er frekk den her, det er forskjell på hvordan topp det er i utgangspuntet, A B og F toppene er ikke like og kan ikke planes like mye...

det dere kan måle er høyden på toppen eller dybden i forbrenningsrommet.

Kg har jo eksenterslipte veiver..

Tyggern:04 V70N titanium sport edition

96 945 turbo(bruks kjærre)

01 VW polo 6n2 colour concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sunaas hjulservice, de gjør al type jobb med felg.

bredder, flytter senter osv....

Den er frekk den her, det er forskjell på hvordan topp det er i utgangspuntet, A B og F toppene er ikke like og kan ikke planes like mye...

det dere kan måle er høyden på toppen eller dybden i forbrenningsrommet.

Kg har jo eksenterslipte veiver..

 

Det er en E topp det min er bygd ut i fra og det

ser ut som det er i grense land med høvlinga.

 

Kom akkurat hjem med en ny bygd B20 nå, det er en 74 ell 75

mod blokk som er borret til 92mm,KG6 og ny stål drev sats.

Toppen har 40-44 ventiler,dobble fjører og fine kanaler.

Vippebrygga er av den grove typen med 10mm bolter.

 

Tenkte jeg skulle balansere denne for å få den helt 100

da den som sitter i har gjort sitt i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår