Jon Arne Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Tenkte jeg skulle legge ut en modd bare på gøy. Å håpe på å få kritikk på ting som ikke er gjort rett eller kan gjøres anderledes. Nå har jeg ikke gjort det store med denne da,men det er ca sånn jeg vil at min 240 skal bli.(En gang i tiden...) Org: Modd: Så,noen som har noe å si?:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Denne var nais:D Eneste tror jeg er at fargen på Usa blinken er pittelitt klarere:) Rå bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Sweet:) bortsett fra altfor lav profil på dekka, passer ikke helt.. Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Sweet:) bortsett fra altfor lav profil på dekka, passer ikke helt.. Joda;) Må til såppas! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 najs,hvilke felger er det? Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Jøss,positive komentarer jo:) takk takk! Usa blinken skulle vært klarere ja,brushet over den og lykten så det ikke skulle se så photoshoppa ut. Men det ble jo ikke helt 100% Profilen har jeg ikke gjort noe med,den er orginal. Navnet på felgene vet jeg ikke,men de er porr! Kommer sikkert flere modd`s.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 BRA du beholder orange blink bak! Er det som er stuket!;) Beklager visst jeg tar litt over, men USA'en skulle vært litt mere slik; Er ikke mye som skal til vettu:) Men 110% bra at du har orange pærer inne i blinklysene:D Men uansett rå modd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 En til: Org: Modd: Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Noen formeninger om golfen da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Veldig Toony, og nesten tøffere orginal.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Såg litt toony ut ja.. Men hvordan flytter du senteret på felgene lengre inn:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Ja,sant det! Var litt vanskelig å ikke få den toony. Flytte senteret ja: Trykk på "L" og marker senteret. Høyreklikk = Free Transform Flytt senteret i rettningen der felgen blir bredere. Når du er fornøyd så Apply. Trykk "Y" og fjern det av felgen som er overlapp. Fyll plassen der du flyttet felgen fra med farger. Øv,Øv og øv så blir det bra til slutt:) Skjønner? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg