Gå til innhold

Utenlandske bilstereo blad/magasin

Ranger emnet


2RS1

Anbefalte innlegg

Har du noen linker på hvor du bestiller bladene?

 

selv abonerer jeg på Car audio and electronics. Betalte rett over 250 kr for 2 år 24 nr :D

 

Det hadde vørt flott om noen kunne lagt ut link på hvor man kan bestille bilstereo blad. :)

- VW Touran 2.0 TDI `06

-Peugeot 407 SW `06

X-VW Polo OA `01

X-Passat 2,5TDI V6 4M `01

X-Audi A4 1,8 avant `96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://store.primediamags.com/subscribe/caraudioelectronicsweb/8246/I7DBNN/INTL

 

Ser prisen er endel høyere nå en det jeg betalte, men ikke så gal pris nå heller :) Begynner vell snart å bli 2 år jeg har hatt det nå.

 

Etter dagens kurser.

 

 

Så koster:

 

1 års abenoment 40$ 223 kr

 

2 års abenoment 73$ 407 kr

 

store_cover260.jpg

 

Til prisen et ganse greit blad, men veldigt varierendes på kvaliteten på inholdet. Alt i alt er det bra tester og artikkler, men det vareierer litt fra blad til blad hvor interesant det er. ellers så har du også noen små artikkler med litt byggetips, som viser steg for steg hvordan du skal gjøre det.

Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAR SOUND & PERFORMANCE

 

cover.jpg

 

http://www.carsound.com/subscribe_source.shtml

 

1 år 33$ = 186,78 kr

 

2 år 64$ = 362,24 kr

 

Auto HiFi fant jeg kun abonnement til Tyskland, Østerike og Sveits.

 

Road Gear fant jeg ingenting på. Bare en hel hau med andre sider om helt andre ting.

Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del blir det fort for mye "boobs & bling". Men russisk (?) skulle jeg gjerne vært i stand til å lese

 

Helt enig her. Veldigt lite jeg gidder å lese av artikler i Car audio and electronics. De fleste biler og forskjelige instalasjoner det skrives om, er veldigt offte alt for fancy, mye glassfiber, runde former og alt for blank lakk osv. Akuratt "boobs" har dem greid å ha med ganske lite av i dette bladet.

 

De har endel bra tester, innimellom har du noen artikkler/intervju med produsenter, du har bra steg for steg byggeguider. Alt dette er veldigt bra, men de fleste artikkler om biler og instalasjoner blir alt for fancy for min smak. går mye i samme stil og er mer optatt av å vise fram finishen på bilen en å fortelle noe om anlegget som er i den. Mange av disse artikklene handler mer om design, styling og lakk en det handler om bilstereo

 

Tror ikke jeg skal prøve meg på russisk :P

Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg finner adresser til bladene på mandag.

 

Det finnes flere gode blader i Italia, De russiske er bra og det finnes også ett i Polen eller Litauen. Også lurer jeg på om det finnes ett i England. Men liten vists når man ikke skjønner et kvekk av det som står der:)

 

Det største problemet, syns jeg, er at de ofte er overlesset med anonnser og reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår