Alliz Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Lyshornet på min 1994 audi 100 avant fungerer ikke!!! Alt lys virker ellers. Kan slå av og på fulltlys men selvelyshornet fungerer ikke... Tips-råd... ????? mens jeg husker det.. hornet virker heller ikke.. Har ikke funnet noen gåen sikring..koblet horna rett på ett batteri og de virker bra.. men virker som sagt ikke når jeg prøver tuta på rattet..Så igjen må jeg spørre om det er noen der ute som har noen tips/forslag ?????? På forhånd takk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode R Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 lyshornet virket heller ikke på min 93. audi 100. byttet bryter og alt ble ok! ang. tuta så sjekk at ledningen er på bak rattet og at det er kontakt på sleperingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 har samme problem med min 1993 Audi 100. alt fungerer uten om lyshornet. Er det ingen av dere Audi gutta her inne som har noen tips? Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alliz Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Er det mye plunder å bytte bryteren til lyshornet? Eller går det greit hvis man er litt skrukyndig? 1994 100 Avant. På forhånd takk. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode R Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 tar 20 min hvis du er litt skrukyndig.. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alliz Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Takk for hjelpen. :hellothere: Nå er ETKA`n oppe å går igjen så da er det lettere å se hva som er hva og hva som går hvor osv.osv. Bryter blir kjøpt inn mandag og jeg får prøve å bytte den.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alliz Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Var å hentet bryteren til lyshornet i dag. Ca 870,- hos Møller. Bryteren er byttet og nå er alt oppe å går. :-) Takker så mye.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg