Gå til innhold

Nå erre nok..

Ranger emnet


Insolved

Anbefalte innlegg

1. Dem lar meg vente i 1 mnd på teori prøve. (juni)

2. Dem STRYKER meg på teoriprøve. (16 juli)

3. Dem gir meg ny dato (29 aug) og lar meg vente mer

4. DEM GODKJENNER IKKE BILEN MIN SOM JEG HAR JOBBA MASSE MED!

 

Heia Biltilsynet..

 

De aksepterte ikke papirene på senkesettet, og det var uorginalt ratt.

 

Greit nok at jeg fikk mangellapp, men nå har jeg omtrent bytta allt som har med bremser å gjøre, så funka plutselig ikke håndbrekket på høyre side bak.. joho.. Gjorde det på morgenen i dag, men.. jaja..

 

Ut å skru mer :rolleyes:

 

edit: hadde eu kontroll på den i juni, men gikk ikke igjennom, var på etterkontroll i dag.

Kan jo se det på den lyse siden da, nå kommer det snart veeeldig stor stereo :D

1997 Volvo S70 2.0LT

x - 1997 Volvo S70 2.0S

---

1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvolutionVII

1. Dem lar meg vente i 1 mnd på teori prøve. (juni)

2. Dem STRYKER meg på teoriprøve. (16 juli)

3. Dem gir meg ny dato (29 aug) og lar meg vente mer

4. DEM GODKJENNER IKKE BILEN MIN SOM JEG HAR JOBBA MASSE MED!

 

Heia Biltilsynet..

 

De aksepterte ikke papirene på senkesettet, og det var uorginalt ratt.

 

Greit nok at jeg fikk mangellapp, men nå har jeg omtrent bytta allt som har med bremser å gjøre, så funka plutselig ikke håndbrekket på høyre side bak.. joho.. Gjorde det på morgenen i dag, men.. jaja..

 

Ut å skru mer :rolleyes:

 

edit: hadde eu kontroll på den i juni, men gikk ikke igjennom, var på etterkontroll i dag.

Kan jo se det på den lyse siden da, nå kommer det snart veeeldig stor stereo :D

 

 

Ikke for å være frekk men det med ikke godkjent bil syntes jeg er litt bra at de er strenge på. Men hvorfor pokker visste du den hos biltilsynet???

De finner jo ikke noe strengere sted.

 

Hvorfor kjefter du på dem det var DU som strøk.

Virker ikke brekket bak. Det pleier jo å være bra brekk på MK1

Har du nye bremser sier du. Har du strama de ta ved brekker da inni bilen.

 

Når kommer sterioen og hva blir det??

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

 

 

Ikke for å være frekk men det med ikke godkjent bil syntes jeg er litt bra at de er strenge på. Men hvorfor pokker visste du den hos biltilsynet???

De finner jo ikke noe strengere sted.

 

Hvorfor kjefter du på dem det var DU som strøk.

Virker ikke brekket bak. Det pleier jo å være bra brekk på MK1

Har du nye bremser sier du. Har du strama de ta ved brekker da inni bilen.

 

Når kommer sterioen og hva blir det??

 

Næh, veit jeg tok i, men jeg er frustrert. Får liksom så lite igjen fordi man har drevet med den en del, og det har vært mye jall.. Sliit.. Brekket er bra på MK1 det, men må bytte fjersett i høyre trommel, det funker når det passer seg selv :rolleyes:

 

Stereoen kommer så fort jeg får penga mine, og den skal fylle opp bilen.. :)

 

Er bare sinna, må bare få det ut..

1997 Volvo S70 2.0LT

x - 1997 Volvo S70 2.0S

---

1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan ikke nekte å godata papirene dine hvis de er tuv elle sånne eu papirer. Da må de skjekke om norge godtar de kravene som senkesett oppfyller, noe de vanligvis gjør. De kan betvile dokumentasjonen, men da klager du til vegdirektoratet som sjekker om den stemmer og gjør den d blir bilen din godkjent.

 

Hvis du er usikker på om de gjør jobben sin så ring til veidirektoratet og hør om de kan se på hjelpe deg. Jeg gjorde d engang og da faksa jeg inn papirene, de sa at de skulle være ok også ringte han til sjefen (for biltilsynet her i tønsberg)og lurte på hva de dreiv m der nede. Han fikk selfølgelig servert en annen historie, men jeg dro ned og fikk bilen godkjent samme dag.. D var en herli følelse å se de idiotene bite i d sure eplet.. :D

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvolutionVII

 

Næh, veit jeg tok i, men jeg er frustrert. Får liksom så lite igjen fordi man har drevet med den en del, og det har vært mye jall.. Sliit.. Brekket er bra på MK1 det, men må bytte fjersett i høyre trommel, det funker når det passer seg selv :rolleyes:

 

Stereoen kommer så fort jeg får penga mine, og den skal fylle opp bilen.. :)

 

Er bare sinna, må bare få det ut..

 

hehe det var ikke vondt ment :) Er ikke gøy når man er 18 år uten lappen og uten bil å sitter på Norges største forum hele tiden å ser på hva gutta driver med :)

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LordSnick

fikk ferdig godkjent bilen min i går. hehe...fyrn sa at faen det må da være senkesett på denna!! hæ? er det...hm ja det veit ikke jeg noe om sa jeg...hehe..gikk da igjennom...:)

 

ehhmn vaer ikke jeg som fiksa det da ?? :)

 

jon

lordbongo

 

77 mod 3.0 gl granada stv

77 mod 3.0 gl granada sedan

1/2 74 mod consul coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår