BC Golf Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Hei. Har søkt rundt her, men finner ikke all info'n jeg leter etter. Så jeg håper at det er noen her som kan hjelpe meg. Passer VR6 motoren rett på motorfestene til golf II? Leste at det måtte gjøres noe med det bakre motorfestet på passasjersiden. Passer drivakslene fra golf II på VR6 eller er det egene drivaksler til VR6? Kan det evt. brukes drivaksler/spindler fra hvilken som helst golf III? Passer giroverføringene fra golf II på VR6 eller må det brukes overføringer fra golf III? Er alle girkassene til golf III like? Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Hei.Har søkt rundt her, men finner ikke all info'n jeg leter etter. Så jeg håper at det er noen her som kan hjelpe meg. Passer VR6 motoren rett på motorfestene til golf II? Leste at det måtte gjøres noe med det bakre motorfestet på passasjersiden. Passer drivakslene fra golf II på VR6 eller er det egene drivaksler til VR6? Kan det evt. brukes drivaksler/spindler fra hvilken som helst golf III? Passer giroverføringene fra golf II på VR6 eller må det brukes overføringer fra golf III? Er alle girkassene til golf III like? Mvh. 1: Motorfestet på passasjersiden er annerledes. Jeh ville kjøpt hele traversen, for å få stabstag. 2: ikke sikker Det er ingen egen VR6 girkasse. Kassa til VR6 er en 02a, som kom i G60 og noen 3'er ideselere og passater fra 88- 93. Den har vaieroverføring. Hvis du tar 02a kasse fra ennen motor enn VR6, må du ha clutchhus fra VR6! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Mitt råd: Kjøpe en komplett Golf III VR6 delebil og slippe ekstra uventede kostnader. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BC Golf Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Takk for info. Har mulighet til å få tak i en løs motor, men trur det er automat, derfor jeg lurer på om jeg kan bruke en annen kasse. Mest interessert i om jeg må ha spindler og drivaksler fra Golf III. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg