#BMW# Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Hallo Jeg skal kjøpe forsterker til en 12" 1000Watt rms Subwoofer.. Også lurer jeg på om denne forsterkeren er brukbar?? https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19394615/ Hvis denne ikke er brukbar kjøper jeg denne: HELIX SPXL1000 Competition https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19446510/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Ville gått for Helix sin jeg i allefall. Litt dårlig erfaring fra Boss, men har aldri testet den forsterkeren der da. Har Helix-forsterkere selv, fornøyd med det merket i allefall:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 har både boss og helix forsterkere liggende. på papiret skal de gi like mye men den boss forsterkeren er bare noe jalla greier i forhold til helix`n... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
#BMW# Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Takker for svar.. Tenkte siden jeg kunne spart ca.2000,- kroner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Vil tro en soundmagus x-3002 er bedre en den boss forsterkeren... helix er en helt grei forsterker... Foretrekker selv dynabel og usamps.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 ikke kjøp boss..det er noe forbanna skrot!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Godt tips fra cossiemk1 her. Har selv helix dark blue 1000.1, og er ikke så fornøyd med den, i forhold til prisen. Soundmagnus eller usamps er mitt beste tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg