VolvoBændik Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Ja du for tro akkurat hva du vil for min del =) Men har papiret som viser at bilen ble eu gokjent i høst,samt en film som sier litt om støy nivået :P Du kan gjerne få se den engang. Tror grensa på biler før 93 er 118dB. Btw,hadde det vært 150dB ville alle på det verkstedet vert sykemmeldt ennda..heheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Er vel normalt at eksosen lager litt mer lyd etterhvert. Mitt og brummer mer, men bråker ikkje. Hører ut som jeg kjører me bare 3" rør fra turbo`n da.. Bråker MYE!!!!!! Og det er 3-4mnd gammelt bare... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg