Gå til innhold

9,5" -17" felger Øk:

Ranger emnet

villejan

Anbefalte innlegg

Vil ha noen 9.5" felger til golfen min, men jeg lurer på om hvilke dekk. dimensjon som går på disse, og om det vil bli godkjent?

Noen som har?

Er interessert dersom det ikke skal vre sinnsvakt dyrt.

Boltsirkel 4*100 tror jeg. Innpresset er det verre med, det vet jeg ikke!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. først.... NEI, det er ikke gull golfen her på forumet jeg har kjøpt...Den er veldig lik, men det er ikke den.

2. Eier pr. i dag har hatt montert 9,5*17 på bilen!!! Under de valsete skjermene og G6o skjermbredderne tror jeg det skal gå. Det er vel kanskje litt ukurant str. Vil ikke ha Tysk stuket, men kankskje en liten blanding.

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok bare glemme å få det godkjent - men hva har d å si - blir ikke penere om det er godkjent :D

Jeg har 9x16 - og for min del høres det ganske sykt ut med 9,5 x 17 ... det subber hos meg - så du skal nok få modifisere en del ... Får vel sitere Kid-A : plass er noe man skaper ... og her tror jeg du blir selve skaperen ...

Ble foresten stoppet av purken her en dag - i vognkortet har jeg den godkjent senket og med 7,5x 16 felger. De så ikke at jeg hadde bredere felger - men mente jeg måtte ha senket den mer ... De så forøvrig ikke at jeg hadde sotet rutene helt frem med 24% solfilm ... De klaget på ratte mitt - måtte få papirer på det ... og sente meg videre ... Idioter tenkte jeg - lo og kjørte ...

Man må jo være brukabart lite innkompotent innen felger å dekk for å ikke se at en felg er 9 istendenfor 7,5 bred ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider