anda Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hei holder på med et prosjekt i bilen min og bruker dette subelementet: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=726 Jeg har laget bandpass kasse etter produsentens mål i 20mm mdf. Men hva med demping. Hørt mye rart om dette, hva burde jeg gjøre i mitt tilfelle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Demp bilen, ikke kassen ;) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 det er ikke nødvendig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hyggelig med flere Lancisti, vi er ikke akkurat i flertall (og trives vel egentlig godt med det) :) Er det en coupé du har? Nei, du er nok ikke den som sliter mest med veistøy ;) Og som BeemerZ1 sier; innvendig demping i kassa er ikke nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet November 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Jepp er et fåtall av oss her inne. Hadde Coupeen vært finere enn Sedanen hadde jeg vel gått for den, men det er en Sedan jeg har. Liker den veldig godt. Kun lyden i bilen som mangler nå og velger da selvfølgelig KAPPA serien til Infinity:) Hva eier du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Nærmere beskrivelse her. :) Du vil ikke ha italiensk lyd også da? Celestra, Hertz, Steg, Audison, Audio Development... veldig mye bra å velge mellom :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg