Kjetilj Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Har nettopp kjøpt meg 84'mod volvo 240, så lurer jeg på om de har kanaler hos Veng.no og i så tilfelle hvordan finner jeg disse i prislistene? :p Kan noen hjelpe meg? Unskyld hvis posten er feilplassert, men tenkte jeg kunne legge den her på karosseri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilj Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 unskyld unskyld. var en feil med katalogen når jeg leita etter kanaler. Men er det dårlig passform på disse kanalen? eller er det "plug and play"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 er vel litt forskjell om du får vengs (svarte) eller klokkerholms (røde). men har aldri hørt om noen som har træla nevneverdig med de. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 har kjøpt 240 kanaler hos veng og synes passformen var bra. er faktisk samme kanaler fra 140-serien og opp til siste 240 :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg