phatphuck Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Sorry for å ta opp en så gammel tråd, men jeg vil gjerne komme med noen motargumenter mot at CNC er kjedelig. Jeg har jobbet for Buind AS (http://www.buind.no) nå i snart 3 år, etter 3 år på follum og noen mnd i butikk. Og fy faen for en morsom jobb, og varierende, godt betalt også. Jeg lager kanskje 50-100 forskjellige deler i UKA, lager omtrent aldri det samme. Tegner først, programmerer også kjøre det i maskin.. Er gøy å se det man tegner bli til virkelighet i maskin. Kjekt å ha tilgang på maskiner også, om man trenger deler til bilen Kan du utdype litt hva lønn angår:yummy: Sånn ca liksom. Vurderer sterkt og bli CNC operatør. Drømmen er vel Aarbakke, som er en god bedrift som tar vare på de ansatte, og at de gjerne vil ha flere kvinnfolk inn i bedriften er jo et pluss for min del:angelsmili: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg