Kverna Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Legger 2 stk 42mm galvaniserte;) gratis på jobben vettu. slipper og skru og alt bare klemme dem sammen! Høres ut som en plan det :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 fett 244 :D liker stilen på den ! hvor kjøper du sånn ferro felg vask ? har samma felger som deg OZ Racing hjul 16" 7,5 brei ;) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 fett 244 :D liker stilen på den !hvor kjøper du sånn ferro felg vask ? har samma felger som deg OZ Racing hjul 16" 7,5 brei ;) Takk:) Ferrobet får du kjøpt på Torshov i hvertfall, men jeg kjøpte rett fra fabrikken i Sande i Vestfold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Hvordan går det med eksosen ? hohoho Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Mistet hele eksosen fra grenrøret og ut, så eksosen er for øyeblikket blitt erstattet med en bitte liten lydemper og to stk 1.1/4" rør som endre rett ut foran bakdekket:) Skikkelig gromlyd nå, men blei så jallamekk at det har begynt å dette av igjen:)Men det er vel sånn det skal være, er det ikke?:sombrero: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Skjer det noe om dagene eller? Jeg syns vi kan få flere bilder iallefall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Han er jo i armyen, så skjer vel heller lite :) Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Takk:) Ferrobet får du kjøpt på Torshov i hvertfall, men jeg kjøpte rett fra fabrikken i Sande i Vestfold. Hø, lager dem det i Sande?:P Har bodd her i hele mitt liv, har ikke hørt om det:P men men kan vel stemme. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 242 dl Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Skjønner. Den innspruten, er det den som også blir kalt K-Jet ? En annen ting, jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få greie på om det er M40 eller M45 ved hjelp av nr som står på demper tårnet. beklager så på din link til en av bilene dine. se den plata som er på gearkasen nederst nærmest girkassefestet. der står det utveksling, gearkasse koden det skal sikkert stå partnr på kassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Skjer det noe om dagene eller? Jeg syns vi kan få flere bilder iallefall :D Nei det skjer fint lite som Destroyy sier. Bilen står parkert å skiltene er levert inn. Skulle vært på EU i Februar i tillegg. Driver å sveiver meg innover på tanken om 245 opp til 79mod.. Bytte om motor,dempere bakaksling, interiør+++ fra 244`n på evt den jeg skulle hatt kjøpt. Veteran stasjonsvogn med 2.6liters sugis frister også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Hø, lager dem det i Sande?:P Har bodd her i hele mitt liv, har ikke hørt om det:P men men kan vel stemme. Ligger i Bølumgata, på andre siden av veien for Foss Bruk. Akkurat i dumpa når du kjører over elva:P Hvis det sa deg noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 beklager så på din link til en av bilene dine. se den plata som er på gearkasen nederst nærmest girkassefestet. der står det utveksling, gearkasse koden det skal sikkert stå partnr på kassen. Jaja, men har funnet ut at det er M40 nå:P Utveksling på girkasse eller bakaksel du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Ligger i Bølumgata, på andre siden av veien for Foss Bruk. Akkurat i dumpa når du kjører over elva:P Hvis det sa deg noe. Ahh, stemmer det, veit hvor du mener nå:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 har det skjedd noe mere med bilen elle`r? fått på gasserne? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Stian har begynt på nascar v8 trippelturbo prosjekt han nå. 4 1/2 doble webere med dyser fra de bakkesatte concorde-flyene. Satser på 132 ærlige DIN-hester Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg