Næssen Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Fått rein forgasserne da? Hjalp det med diesel/Parafin? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Bensin virka i hvertfall ikke:) Skal prøve diesel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Har ikke skjedd så mye her i det siste. Vaska felgene mine idag og la de på loftet for vintern. Tenkte forresten å sette på Volvo emblem i senter. Får man dette andre steder enn Bilia? Lyst på noen som skiller seg ut. Kjøpte meg ny spyler til 500,-kr funker som bare det! Møkkete! Ferro bet rust/felg vask Lite spor igjen gitt. Blei da bra til slutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Volvon pr. dags dato Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Den er pen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Den er pen :) Takk, men blir bedre til våren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Ferrobet er helt genial for felgvask. Ser du også har samme mening nå :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Ferrobet er helt genial for felgvask. Ser du også har samme mening nå :) Helt rått produkt! Syre vættu Ronald! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Helt rått produkt! Syre vættu Ronald! Må sjokk'n Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Må sjokk'n hei hei hei hei Ronald, du må sjokk`n Ronald! Løsnern ikke a?! Sjokk`n Ronald, Ronald stram stikka Ronald. Prøv nå Ronald, sjokk`n nå. Holder jeg Ronald! Serru Ronald, løsna den Ronald! Vi sjokkan alltid før i tida vi Ronald:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 hei hei hei hei Ronald, du må sjokk`n Ronald! Løsnern ikke a?! Sjokk`n Ronald, Ronald stram stikka Ronald. Prøv nå Ronald, sjokk`n nå. Holder jeg Ronald! Serru Ronald, løsna den Ronald! Vi sjokkan alltid før i tida vi Ronald:) Jo kanskje vi sku prøvd å slipe ett spor i'n, og sette'n fast i stikka og sjokk'n. Ja ronald, prøv det Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Ingen som har dynamo til meg ? Min røyk nå i stad, også akkurat når snøen kom da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Fikk ordna meg ny regulator på dynamoen på torsdag. Bilen funka som bare det igjen. Men på Fredag mista jeg hele eksos anlegget:) Røyk i en sveis på grenrøret, hehe! Så skal i løpet av uka legge opp ny eksos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Fikk ordna meg ny regulator på dynamoen på torsdag.Bilen funka som bare det igjen. Men på Fredag mista jeg hele eksos anlegget:) Røyk i en sveis på grenrøret, hehe! Så skal i løpet av uka legge opp ny eksos. Får bli rustfritt denne gangen da Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Får bli rustfritt denne gangen da Legger 2 stk 42mm galvaniserte;) gratis på jobben vettu. slipper og skru og alt bare klemme dem sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg