Bareare02 Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Hei! Jeg er helt ny her inne, og lurer da på en hel haug med drittspørsmål. Altså ting som ikke trenger en egen tråd for å finne ut av. Tenkte i mitt tilfelle på bilstereo, men kan passe under andre ting også:) Hadde passet med en klistret tråd, kun for korte enkle spm Hva sier dere? Siter Opel Astra. 1,6. 16v x Honda Nsr. Full Effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Å dra meg baklengs inn i flosshatten! Du kan ikke ha slikt ett bilde på profilen din da jente! Regner med du blir nedlesset av PM fra brukere av det andre kjønn ;) Nok OT... Når det gjelder bilstereo, så kan det kanskje oppfattes for den som spør som at det er kort enkelt spørsmål, men svaret er som oftest ikke enkelt og i hvertfall ikke kort, derfor kan en slik tråd fort bli uoversiktlig. Om du lurer på noe er det bare å bruke søkfunksjonen, da det MESTE er spurt om tidligere. Ellers så er det jo bare å starte en ny tråd. :disco Velkommen til forumet! Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bareare02 Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Haha, joda, takk for bildekomentar. Mulig ikke det er helt sånn jeg ser ut, kan vel si det sånn at det er mer likt utseende til dama:p Ser deg på den med at en slik tråd kan bli en "smule" rotete i ettertid. Prøvd å søke litt, men som på samtlige andre forum på nett, er det noe glønette opplegg. Kanskje jeg bare fyrer opp en prosjekttråd:) Siter Opel Astra. 1,6. 16v x Honda Nsr. Full Effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Om dere som ofte er inne på bilstereosiden kan skrive PM til meg med hva dere syns er viktig å ha i en sånn tråd, så kan jeg lage en klister-tråd som er stengt for nye innlegg som bare kan få nye innlegg av moderatorer/admin ettersom dere finner mer dere vil ha i den. På denne måten så sklir ikke tråden ut. Bare et forslag. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 En tråd på Bilstereo med korte og enkle svar? Ja den dagen..... ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Om dere som ofte er inne på bilstereosiden kan skrive PM til meg med hva dere syns er viktig å ha i en sånn tråd, så kan jeg lage en klister-tråd som er stengt for nye innlegg som bare kan få nye innlegg av moderatorer/admin ettersom dere finner mer dere vil ha i den. På denne måten så sklir ikke tråden ut. Bare et forslag. Folk må bli flinkere til å bruke søkfunksjonen! Er garantert svar på de fleste korte og enkle svar på bilstereoforumet! Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg