Tombra Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Noen som har prøvd ut de nye spillerne fra Biltema? Tenkte å prøve ut den største (med .mp3, USB og minnekortleser) i arbeidsbilen selv. http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=135093 Lydkvalitet er ikke noe tema i en skranglete Pajero fra starten på 80-tallet uansett :D Andre som har prøvd disse spillerne? Burde være en grei spiller for en rimelig penge vel? Evt andre forslag? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Hmm, biltema spiller ville jeg nok aldri kjøpt. Iallefall ikke så lenge vi har spillere i samme prisklasse fra andre verdenskjente produsenter. Eksempler: Kenwood KDC-237SGY Sony CDX-GT111 JVC KD-G331 JVC KD-G332 Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Ingen av de spillerene har vel USB, og da er de uaktuelle. Minnekort er ikke så farlig med, men USB er et must, da kan jeg bla a lade telefonen, overføre musikk osv. Gjentar altså at dette skal inn i en arbeidsbil. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg