areb87 Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Har en opel vecra a som eg ska skifte lys på. Så lurte på om noen her vet måla som eg ska stille dei inn etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Står vel noe i teoriboka di. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
areb87 Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 teoribok:uhhmmwhat?: Teoriboka til lappen er selt for lengesia å om de er istruksjonsboka du mener så mangler eg den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Står iallefall fint inni den om dette + noen illustrasjoner. Skal se om jeg finner fram min, skal på jobb i 8 timer nå, så kanskje noen andre rekker å finne fram speccs om dette før meg. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovrebanen Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 1 cm synk pr 1 meter framover. Sitter lyktene 40 cm over bakken skal altså strålen rekke 40 meter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 På Golfen har jeg 4skruer å justere med, altså høyde og side.. Hvor mye skal egentlig lyktene lyse til venstre, altså på førersiden, noen fasit på dette eller tar man det på gefühlungen? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovrebanen Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Sidelengs er det ikke like nøye. Det merker du best når du kjører om noe er feil. Det er lettere å stille inn sidelengs (og opp-ned) hvis du justerer en om gangen. Dra ut sikringen på den andre så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Sidelengs er det ikke like nøye. Det merker du best når du kjører om noe er feil. Det er lettere å stille inn sidelengs (og opp-ned) hvis du justerer en om gangen. Dra ut sikringen på den andre så lenge. Er akkurat det jeg merker, når jeg kjører i kurver så har jeg dårlig sideveis spredning, greit i krappe svinger at en ser dårlig, men ikke sånn ellers:) Takk for tipset:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 same sh*t ass me.. verksted kan gjøre dette! Noen som veit va de tar for å fikse d? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg