Harrybo Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Hei Har kjøpt meg orginale tåkelys til bilen min en Passat 2000 mod 1.8 turbo highline. Det jeg lurer på er om det finnes ledninger til lampene på bilen. Eller må jeg legge opp egene?? Det jeg tenker på er om det er der fra før i det orginale ledningsnettet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 det er ihvertfall ikke tåkelys originalt til de passatene ;) så trur ikke det er kabler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 hvis du har tåkelys i hovedlyktene dine er det bare å koble de ledningene inn på de nye tåkelysene, hvis ikke må du legge opp nytt ledningsnett.. Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Da må man vel bytte ut bryteren til lysene også? Standard er det jo tre hakk: Av - parklys - kjørelys. Og når du trekker ut bryteren ett hakk kommer tåkebaklyset på. For kurve-tåkelys må du gjerne ha ny bryter med to hakk ut, 1 for kurve-tåke og 2 for tåkebak. Noen uenig? :) Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Da må man vel bytte ut bryteren til lysene også? Standard er det jo tre hakk: Av - parklys - kjørelys. Og når du trekker ut bryteren ett hakk kommer tåkebaklyset på. For kurve-tåkelys må du gjerne ha ny bryter med to hakk ut, 1 for kurve-tåke og 2 for tåkebak. Noen uenig? :) det stemmer det, hvis man ønsker at det skal se orginalt ut, og ikke montere en egen bryter for lysa så må man kjøpe en bryter med to hakk ut:) Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Vet ikke hvor mangen innlegg jeg leser om tåkelys til passat. Tror det er 5-6 forskjellige tråder om dette nå. SØK, så får du svar i på alt. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg