Blueex Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Hei. Har kjøpt et sett med sentrallåsmotorer og fjernstyring. Dette er montert og fungerer som det skal. Nå har jeg kjøpt et nytt system som også kan åpne bagasjeluken med fjernkontroll. Men jeg forstår ikke hvordan jeg skal koble disse settene sammen. Noen elektrikere her som kan hjelpe? skal kun bytte disse svarte hovedboksene og skjøte på lednigene som ligger fra før. Dette er sentrallåsen som står i bilen nå. Dette er den nye boksen som skal kobles til Det som jeg da lurer på er ledningene fra nr.1 til nr.6. Hvordan disse skal kobles Håper noen ka hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueex Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Har prøvd og feilet i hele dag. Det jeg ikke forstår er det siste bildet. Har jeg Negative trigger, Positive trigger, eller er det både og ? Hvilken farge skal til + hvordan til -? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg