Fiat 131 acing Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 NMK Aremark har blitt tildelt landsfinalen 2009 på sportsmøtet idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Det er gull:D den ska jeg kjøre om jeg klarer å få kvala:) Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 trur det kommer til å bli hard kamp om plassene der, for oss i denne delen av østfold jeg for sitte oppi bakken der med ei kal å go flaske øl;) hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 det blir flaske og bil titting da ole:D:D..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg