Teeexy Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Hei.. Er det noen her som har angeleyes? Jeg finner ikke helt ut hva slags pærer jeg skal ha i mine.. :-/ Jeg har nå 2 H7 pære i hver lykt, men så har det seg slik at fjernlyset lyser like langt og skarpt som nærlyset.. Mystisk! Kan noen hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Hei.. Er det noen her som har angeleyes? Jeg finner ikke helt ut hva slags pærer jeg skal ha i mine.. :-/ Jeg har nå 2 H7 pære i hver lykt, men så har det seg slik at fjernlyset lyser like langt og skarpt som nærlyset.. Mystisk! Kan noen hjelpe? Det stemmer det skjønner du. Er grenser på hvor mye lengre å skarpere de lyser, men det lyser mer! Volumet på selve lyset blir mer :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teeexy Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Det stemmer det skjønner du. Er grenser på hvor mye lengre å skarpere de lyser, men det lyser mer! Volumet på selve lyset blir mer :) Har seg slik at Nærlyset lyser bedre enn fjernlyset :-/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 sånn var det på min og.. helt til jeg vraka golfen her om dagen! :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Har seg slik at Nærlyset lyser bedre enn fjernlyset :-/ Sikker på att du ikke har kobla slik att fjernlyse er på når nærlyset skal være på og omvendt? Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg