tottis89 Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Har en 98 mod passat, sedan. kjøpte meg disse idag. http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=12934 Er dårlig til å forklare, men prøv å forstå:p ingen pærer lyser når bilen bare står på, elr kjører. men bremse og blinke lysa fungerer, også hvis jeg setter på tåkelysene. men da ser det ut som om det er ryggelysa lyser. og når jeg setter bilen i revers, så skjer ingen ting. så det jeg lurer på er hva som er galt? hvorfor er det ingen lys, utenom blinke,bremse og tåkelysene. Det var 3 single ledninger som satt i de orginale lyktene, utenom den "hovedkoblingen". disse var det ikke noen plass å sette i de nye. må jeg koble de inni den hovedledningen? Skjønner det er vannskelig å forstå, men bare spør hvis det er noe dere ikke skjønner. Takk på forhånd!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Uten å vite for mye så vil jeg nok tro at de må kobles til ja ;) Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottis89 Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 ja, det jeg også regner med:p men har ikke anels på hvor:p så hadde håpet at noen andre har likens lykter:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg