BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Takktakk :) Ja, de har nok lurt meg for bilen går ikke framover i det hele tatt. Og jeg som trodde 177 hk og 350Nm plastikk flyttet på seg, men der tok jeg feil.. Det er hvertfall imponerende at plastikken klarer å dra meg fra 0-100km/t på 8,3 sekunder.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Takktakk :) Ja, de har nok lurt meg for bilen går ikke framover i det hele tatt. Og jeg som trodde 177 hk og 350Nm plastikk flyttet på seg, men der tok jeg feil.. Det er hvertfall imponerende at plastikken klarer å dra meg fra 0-100km/t på 8,3 sekunder.. ;) Jeg har nettopp flyttet,og under et IKEA-besøk forrige uke "måtte" jeg låne en 08 525Xdat med full M-pakke og sotede ruter... Der sto det også en sånn plastsak med BMW-logo på under panseret,men den var så rå at jeg måtte holde meg hardt for ikke å havne helt på feil side av loven.. ;) BMW-plast er kraftige saker! :angelsmili: Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 wacman, du vet ikke om noen motoroppgraderinger for den nye 177 hesteren? Jeg venter på at HARTGE blir ferdig med sin versjon (da jeg får beholde garanti), men det tar jo våtter og vinter før den kommmer. Det ble sagt at den skulle lanseres i slutten av Januar - noe som den ikke har gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 wacman, du vet ikke om noen motoroppgraderinger for den nye 177 hesteren? Jeg venter på at HARTGE blir ferdig med sin versjon (da jeg får beholde garanti), men det tar jo våtter og vinter før den kommmer. Det ble sagt at den skulle lanseres i slutten av Januar - noe som den ikke har gjort. Det er en grunn til at sånt tar litt tid. De vil sjekke og teste den godt nok til at de ikke brått er erstatningsansvarlige for en haug av motorhavarier. Hartge er vel verdt å vente på da. ;) I mellomtiden kan du jo tvangskjøre turboen din bittelitt da,med bånn gass samtidig som du bremser.. Funker ikke så godt lenger, men nok til at du kjenner det ekstra kicket... :driving De brukte litt ekstra tid på kit'et til Cooper S'en med den nye motoren også.. Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Ah, da får jeg bare smøre meg med tolmodighet. Vil kjøre HARTGE oppsett på denne, så ja. Den er vel i utgangspunktet verdt å vente på. Si gjerne ifra om du hører noe om denne motorprogrammeringen.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steel bmw Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hvor har du fått tak i/montert den inn i den orginale navi'n? Kunne tenkt meg en sånn selv i 1'ern. Siter Bmw 1-serie E81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Fotoboksvarselen er kun en navigasjonsCD (kopi) med fotobokser innlagt. Fikk den av en bekjent, men har en DIY for å få til dette på egenhånd fra internett. Egner seg best for datakyndige folk, men er du interessert så skal jeg få sendt over en DIY til deg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steel bmw Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hadde vert suverent om du hadde sendt denne DIY'n. Sender du den på mail da? Siter Bmw 1-serie E81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Sender deg den på mail etterpå idag. Skal ut å prøvemontere 20" tommera på bilen først.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Tok du bilde av bilen med 20"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Det gjorde jeg vet du.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Dette så meget flott ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bruno Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 å faen,bilen var leker man.grattis med ny bil+felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hva er dekk dimensjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Tusen takk for det.. :) Foran: 8,5x20 245/30 ZR 20 Pirelli P-Zero Nero Bak: 10x20 285/25 ZR 20 Pirelli P-Zero Nero Husker desverre ikke ET i hodet nå, men det står vel i TÜV papirene. Skal ta en titt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg