dynaBel Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 ja da takker jeg for meg på denne delen av forumet. dere er et triveli gjeng. og ja forresten nybilen:D http://www.bilforumet.no/323/183268-mazda-323-1992-lx.html Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 utrolig ass!! at du forlater oss for den pieace of skraphaugen! =( gl Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 utrolig ass!! at du forlater oss for den pieace of skraphaugen! =( gl Hvor gammel er du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 altfor gammel... og ikke interresert i gutter bare så du vet det med en gang =/ Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Var vel heller ment som kommentar til måten du skirver på, regner jeg med...... ;) Topic: Lykke til med Mazda'n. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Var vel heller ment som kommentar til måten du skirver på, regner jeg med...... ;) Det, og ikke minst innholdet i det han skriver.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Ghost? har du lang erfaring med bil? hatt mange biler? med alt for mange problemer med golf 2 så gidder jeg ikke mer, og mazda er noen slite sterke jævler, ser heller ikke for meg golf 2 og barnevogn Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 har hatt 3 VW biler og 1 riskoker Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 altfor gammel... og ikke interresert i gutter bare så du vet det med en gang =/ 19 år er vel ikke så altfor gammelt?;) Lykke til med ny bil dynaBel:) Får håpe du kommer sterkt tilbake med ny, gammel golf en gang i fremtiden:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 jeg er veld javli barnslig for aldern =) kanskje derfor jeg meneer jeg er old vel jeg kan være ganske serr når det trengs =) sorry oftopic da mente virkelig ikke =( Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 :P Det hørtes ikke så særlig logisk ut! :P hahah Barnsligg for alderen, det gjør deg old?? :D nej nej, god jul:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 nææj asså folk trokke på at jeg er 19 for å si det sånn ^^ och da mener jeg at jeg er eldre enn det jeg skulle vært ah nvm er vel ikke så viktig :p vi herper jo hele topicen xD (sry dynabel ) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 hæ? topic? hva er det? aldrig hørt om, og det har heller ikke dere hørt om ser jeg Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg