Gå til innhold

Spiller i BMW 316i E36

Ranger emnet


rebellion

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har nettopp kjøpt meg en BMW 316i 1997-modell med en original CD-spiller. Denne spilleren er "låst" på grunn av et flatt batteri for ikke lenge siden, og nå ber spilleren meg om å taste en kode før jeg kan ta i bruk spilleren igjen. Jeg har et kort med noen koder og nummer på som tilhører spilleren, men jeg trenger å vite rutinen på hvordan man taster koden.

 

Så jeg lurte på om det var noen med liknende spiller som kunne gi meg fasiten? Skal på langtur i morgen, og hadde vært finfint å hatt litt musikk på turen med min nye bil!

 

Mens jeg har dere her, jeg skal kjøpe en ny spiller, trenger jeg en adapterkabel for BMW hvis jeg skal bruke den med Pioneer, Sony etc? Jeg lurer nemlig å hvordan spiller jeg skal kjøpe. Jeg vil gjerne ha litt ok lyd, men jeg hører ikke forskjell på ok lyd og bra lyd, SÅ god er jeg ikke. Det er fortsatt bare originalhøytalere i bilen. Jeg har også en 12" subwoofer med innebygd forsterker som er helt midt på treet den også. Det eneste er at jeg vil at spilleren skal ha USB-port i front, for da kan jeg ha all musikken min på spilleren. Har lest litt, og det virker som en del spillere er trege til å indeksere mp3-filene, så dette er jo helt klart viktig at den indekserer på "rimelig tid" og at den er grei å navigere med.

 

Noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan du taster koden skal jo stå i bruksanvisningen. Muligens er det egen bruksanvisning til anlegget.

 

Du trenger nok en slik:

http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=6520135.12902&pid=1873

Pioneer DEH-P7900UB ville nok passet deg bra. Det er en knallspiller med USB-inngang.

Om prisen skulle skremme deg, så går det an å få en bra pris på den ;) I tillegg ligger det en på bruktmarkedet...

 

Mvh

Stian

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår